Bingo Day

Bingo Day recension med stor Bonus

Då vi har mottagit vissa klagomål på bingoday rekommenderar vi våra spelare att besöka Maria bingo istället. Du hittar dom via vår länk. Mvh /Nordic bingo

Bingo Day är ett internationellt bingorum online som erbjuder en frisk fläkt för den som gillar spel på nätet. I denna spelportal har man lyckats föra samman det som är allra viktigast för ett lyckat bingospel. Du hittar olika varianter av bingo i ett format som är lätt att följa med i. Dessutom erbjuds priser av ordentligt storlek via jackpots och av mer spännande karaktär genom bidrag till resor.

Stor Bingo Day bonus på 200% upp till €200!

Vi garanterar den bästa bonusen när du besöker Bingo Day via våra länkar på NordicBingo

Ladda ner

Besök

Bingo Day
Bingo Day
Bingo Day
Bingo Day
bingo day
Bingo Day bricka

Plus

• »Bra urval och kvalitet av spel
  • »Lukrativa vinster
  • »Stor välkomstbonus

Minus

• »Inte översatt till svenska

Spel som erbjuds

Med Bingo Day kan du spela klassisk amerikansk bingo med 75 bollar eller den brittiska varianten med 90 bollar. Det finns många roliga mönster att välja bland och om du gillar att spela flera spel samtidigt så går det också. Förutom bingo så erbjuder Bingo Day speciella chat rum-spel, slots, videopoker, keno och skraplotter. Du kan välja att låta bingospelen flyta på automatiskt så att du inte missar vinstögonblicken för att du fokuserat på något annat spel samtidigt. Du kan räkna med fin grafik och roliga effekter i alla spel vilket gör det extra kul att spela. För att hålla koll på alla nyheter så bör du ta del av Bingo Days nyhetsbrev och vara aktiv i deras trevliga community

Bonuserbjudanden och vinster

Bingospelare gillar liksom alla andra att vinna en massa pengar och detta kan bli verklighet med Bingo Day. Den progressiva jackpoten som presenteras i spellobbyn är ännu inte imponerande stor med det handlar om flera hundra tusen Euro vilket inte är illa! Om du gillar annorlunda priser så bör du ta chansen att vinna pengar till din semesterresa denna sommar. Tävlingen som pågår till slutet av juni ger en lycklig vinnare 2,500 Euro till resa och ytterligare 500 som fickpeng.

Nya spelare får en välkomstbonus på 200% upp till 200 Euro. Dessutom får alla spelare 20% extra vid varje insättning som görs med utvalda betalningsmetoder. Det är en generös och spännande stämning som omger detta bingorums erbjudanden så håll ögonen öppna för nya lukrativa kampanjer.

Öppna ett spelkonto

Att komma igång och spela med Bingo Day är mycket enkelt. Det första du måste göra är att ladda ner mjukvaran som finns gratis på deras hemsida. När du väl har laddat hem bingorummet så följer du de enkla instruktionerna för att registrera ett nytt konto. För att ta del av bonuserbjudanden så måste du göra en insättning och du har många betalningsalternativ att välja emellan. Enklast är kanske de vanliga kreditkortmetoderna men du kan också välja en så kallad e-wallet som till exempel Click2Pay eller NETeller. Som svensk kan Nordea by Moneybookers vara ett särskilt intressant alternativ.

Kundsupport

Kundsupporten hos Bingo Day är alltid öppen och du kan ringa ett internationellt nummer eller mejla. Du måste dock behärska engelska för att kunna kommunicera med dem.

Ladda ner